niedziela, 27 maja 2012

Sprzedam różowy dres adidas + bluzka gratiss (dla nastolatki)

http://www.stylowy.sklepna5.pl/
Dres sprzedałam!!!
----------------------
Zaczynam wystawiać ciuchy z mojej szafy:)

Planowałam to od dawna ( jak niektóre z Was dobrze wiedzą) ale zawsze brakowało mi czasu na robienie zdjęć i opisywanie poszczególnych rzeczy.

Jako pierwszy mam do sprzedania dres firmy Adidas w kolorze różowym mojej córki czyli dla nastolatki albo małej kobietki ;) albo dużej dziewczynki :D

Metkowy rozmiar jest na 152 M, ale moja córka ma 158, około 80cm w pasie i faktycznie rozmiar M i jest na nią idealny ( sklepowe 38/40).

Dres to nietrafiony prezent od przyjaciela rodziny od lat mieszkającego w Anglii, w którym :
- bluza była używana kilka razy (może 3)
- a spodnie raz :D

Do dresu dodaję bluzkę! - którą córka dostała w komplecie - firmy high school musical - na której każda litera jest wykonana inaczej i z innego materiału! Kolor bluzki jest biały - jeśli na zdjęciach wyszedł inaczej ;)

W sklepie dres kosztuje około 320pln, a bluzka 78pln - oczywiście nowy.
Ja proponuję cenę za dres + bluzka gratis 75pln.

Żeby było jasne metki od dresu i bluzki są odcięte!- zrobiłam to osobiście w luty.
Wszystko było już raz w pralce! Również robiłam to osobiście :D:D:D
Nie prasowałam - bo mi się nie chciało ;) :) :)

Przesyłka wyjdzie około 6pln, zatem za komplet z przesyłką chcę dostać całe 81pln :)

Nie wiem dlaczego na bluzie i na spodniach są małe plamki - na zdjęciu pokazuję z bliska, nie widać ich co prawda "normalnie" ale są widoczne "pod światło".

Jak ktoś jest chętny proszę o e-mail, może chcecie dokładny rozmiar i długość poszczególnych detali - gumki w pasie, nogawek, rękawów itp  to podam, nie ma problemu!

Narobiłam furę zdjęć ale mogę i więcej jak ktoś chce!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze! ;)