poniedziałek, 12 marca 2012

Zasłony i lambrekin czyli kolejne części sypialni ;)

http://www.stylowy.sklepna5.pl/
Witajcie moje drogie!

Udało mi się przebrnąć z maszyną przez kolejne części mojego wymarzonego zestawu do sypialni!
Nie ukrywam że jestem z siebie w związku z tym bardzo dumna ;)

Od razu się chwalę :D

Zawaliłam sprawę przy obliczaniu długości zasłon i brakło mi dokładnie 2,5cm ;/ ale może doszyję na dole "coś" jakąś falbankę albo inny materiał z zestawu... jeszcze nie wiem...

Zastanawiam się też nad tym czy nie złapać firanki chwostem wtedy nie musiała bym nic doszywać :D:D:D



Została mi jeszcze kołdra i "spódnica" łóżka. Muszę je uszyć koniecznie w tym tygodniu, bo jeśli prognoza pogody się sprawdzi to czekają mnie prace ogrodowe a wtedy na pewno nie będę miała czasu na szycie.

W ramach przypomnienia dodaje zdjęcie poduszek z wcześniejszego postu o szyciu ;)

Ach, zapomniałam! Mam jeszcze doszyć ozdobne jaśki.

A w ogrodzie...

Szpaki i sikorki już wróciły.
Żonkile mają po 7-10cm, a hiacynty "wychodzą" jeden za drugim.

Wiosna!

Gorzej że trawnik i cała reszta ogrodu czeka na "oczyszczanie" po zimie, zatem pracy dużo.

Dziwi mnie brak krokusów?
Powinny kwitnąć jako pierwsze a wcale nie wzeszły :/

Mam też fajne zamówienie, pochwalę się a jakże jak tylko skończę ;)



Pozdrawiam
i życzę Udanego Dnia!

4 komentarze:

  1. Piekny komplecik :) cudowny wzor, calosc prezentuje sie smakusnie i wytwornie. Pozdrawiam i milego dnia :) zycze. Zapraszam do siebie :) w wolnej chwili... zaczynam obserwowac :* jestes inspiracja

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny materiał ! Super komplet Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny materiał, komplet bomba:) pozdrawiam i zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cudnie po prostu :) Gratuluje wytrwałości :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)