poniedziałek, 19 marca 2012

Wiosna ach to ty!

http://www.stylowy.sklepna5.pl/
Kto by pomyślał że w połowie marca rozpoczniemy sezon grillowy? ;)
Jeszcze trawa nie zdążyła się zazielenić po zimie, jeszcze nie ma nawet stokrotek a tu proszę!

Wiosna! Temperatura prawie 20', słonko - jednym słowem pięknie!

Od piątku w ogrodzie szaleństwo:)
Jeszcze raz pobieliłam drzewa - po zimie, poodsłaniałam rabatę z różami, posprzątałam stare liście i podsypałam nawozem.

Z piwnicy wróciły lampki solarne ;) dzisiaj w nocy świeciły pierwszy raz w tym roku.
Nadal jest całe mnóstwo pracy, na szczęście "z grubsza" udało się ogarnąć na tyle żeby z przyjemnością spędzić niedziele w ogrodzie.

Dzisiaj pada deszcz, ale to dobrze bo ziemia sucha.
Do wymiany mam kilka roślinek które zimy nie przetrwały.





Myślę też o zmianie rabaty z różami. Chcę dosadzić róż rabatowych pomiędzy pnącymi. W markecie jest promocja na niskie płotki i chyba się skuszę na zakup zanim pies "zgoni" mi wszystkie tulipany.

Widziałam piękne bratki w sklepie, chyba kupie kilka sztuk bo podobno mrozu już ma nie być, poza tym zawsze mogę wnieść doniczki do domu.

Od razu poprawiło mi się samopoczucie i wróciły chęci do pracy!

Miłego Dnia!

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. U lala w ogródku pracowicie, a deszczyk zawsze się przyda. Sezon grillowy widze ze u ciebie juz rozpoczety

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)