środa, 6 sierpnia 2014

Stojak na wino regał drewniany na 12 butelek

 
Stojak czy regał na 12 butelek wina.
Tego jeszcze nie robiłam.
Co myślicie o takim pomyśle?

Ja myślałam że przyda mi się w domu do ekspozycji win, niestety piwosz raczej nie skorzysta na takim stojaku ;)
Wino pijamy okolicznościowo, właściwie tylko na święta i urodziny. Do tego wyłącznie wytrawne.

Nie robimy zapasów, bo kiedyś na stojaku stało kilka butelek dłuższy czas.
Kurz je uwielbia, ale w salonie takie zakurzone butelki są mało atrakcyjne :D
W nosie mam ciągłe wycieranie ich z białego kurzowego nalotu.
Dlatego stojak stoi ciągle pusty, no może z góra dwoma butelkami.

Zdecydowałam się go odsprzedać, nie wiem tylko za jaką cenę powinnam go wystawić?
Jak będzie więcej chętnych na takie regały wprowadzę je do stałej oferty.

Zapraszam do Stylowego Domu http://www.stylowy.sklepna5.pl/

Pozdrawiam






1 komentarz:

  1. Moim zdaniem stojak na wino jest bardzo fajnym rozwiązaniem. To bardzo dobry pomysł na prezent a dodatkowo bardzo użyteczne. Bo często te butelki na wino, czasem się pałętają po mieszkaniu, po różnych półkach a taki stojak bardzo ładnie wygląda, można go nawet postawić w salonie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)