piątek, 23 listopada 2012

Ozdoby na Boże Narodzenie - Gwiazdki

Plan mam taki że co roku w wolnej chwili zrobię sobie na choinkę jakieś własnoręczne ozdoby.
Jeden z pomysłów - banalnie prosty i szybki do zrobienia to przedstawione gwiazdki.
http://www.stylowy.sklepna5.pl/


Moje są bez dodatków i ozdobników, ale można dodać wstążki, kokardki, piórka co kto lubi.
Można też posmarować klejem obwódki i obsypać brokatem.... wszystko wg gustu ;)

Jak robiłam... ?

Kupiłam "coś tam" w plastikowym pudełku, chyba świecznik, wycięłam z niego kilka kółek.
Narysowałam na kartce projekty gwiazdek tak żeby mieściły mi się w kółkach.
Na projekt nakładam kółko i konturówką do decoupage kopiuje wzorek.
Na środku dodałam koralik.
Zamiast konturówki można użyć kleju i posypać go brokatem. Brokat się przykleja tylko w miejscu gdzie dajemy klej, resztę strzepujemy.

Dziurkę zrobiłam zwykłym biurowym dziurkaczem i zawiesiłam na cieniutkich sznurkach.
Ale jak pisałam, można na wstążce i jeszcze dodać kokardkę - fajnie wygląda z piórkiem ;)

Pomysł zaczerpnięty z gazety, tyle że tam robili to na szkle i traktowali użądzeniem do matowienia szkła, którego ja nie posiadam.

Gwiazdki fajnie wyglądają zwłaszcza w oknie. Moje są do zawieszenia na lampie sufitowej.

Pozdrawiam!


http://www.stylowy.sklepna5.pl/

2 komentarze:

  1. Są naprawdę przepiękne:) od razu daje się wyczuć świąteczny nastrój. Pomyślę o takich do Fabryki Prezentów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam ;)

    dzisiaj chcę robić kolejny projekt z gwiazdkami...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)