poniedziałek, 26 listopada 2012

Gwiazdki na choinkę - cd

Prawie jak ze słomy ;)
Gwiazdki zrobiłam ze słomek do napojów.
Odciełam zagięcia. Jedna gwiazdka to 12 słomek, wiążemy je ze sobą na środku rurki.
Później od naszej wyobraźni zależy jak powiążemy poszczególne rurki ze sobą nadając ostateczny kształt gwiazdki.
Ja łączyłam czerwonym sznurkiem.
Pomalowałam też farbą na biało i posrebrzyłam pastą złotniczą, ale to już indywidualna decyzja.
Można dodać koraliki, brokat, piórka itd.......

Miłej zabawy!

http://www.stylowy.sklepna5.pl/

http://www.stylowy.sklepna5.pl/

3 komentarze:

  1. Wystrój jak w starej wiejskiej chacie :) Dobry pomysł na zaangażowanie dzieci w tworzenie ozdób domowych (zwłaszcza jak spadnie śnieg i nie będzie można wyjść na dwór z kolegami). Wieszasz je na choince?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym powiesiła takie na choince:) są śliczne. Lubię takie ozdoby, które mimo, że robione w domu wyglądają elegancko i ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne że wieszam na choince! Po to je robie!

    wolę takie niż made in China, plastikowe i nie wiadomo jakimi farbami malowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)