niedziela, 12 czerwca 2011

Lenistwo przy grillu :)

Niedziele mamy piękną!
Lekki wiatr, temperatura idealna a do tego dużo słońca i błękitnego nieba!
Lenistwo wkradło się każdym oknem wraz ze słońcem i zielenią ogrodu!

Nie było wyjścia, obiadu dzisiaj niema !
Jest za to tłusty boczek i kiełbasa na grillu ;)

Spędziliśmy ten dzień na nic nie robieniu.
Szkoda tylko że moja alergiczka musiała po pewnym czasie uciekać do domu ;(
Wszechobecne pyłki wdarły się i do nosa i do oczu co obfitowało mocnym kichaniem i łzawieniem. Nie było rady, musiała zostawić nas samych i zmykać z ogrodu.



Po obżarstwie czas na małą drzemkę w hamaku ;)

Bardzo gorąco pozdrawiamy Was całą rodzinką ;)



Udanego popołudnia i wieczoru!!!!

6 komentarzy:

  1. Grill to też obiad, tyle, że na zewnątrz ;))
    a że inny, to tym bardzie fajny, przyjemnie mieliście dzisiaj ;))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. a taki obiad dla mnie idealny , a z tymi alergiami :(, strasznie to się rozprzestrzenia coraz więcej osób choruje my też walczymy z alergią pokarmową i u męża i córci , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja już myślałam, że hamak zobaczę :) Ale zobaczę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna niedziela! to prawda ,piękna pogoda dziś była,wiatr wyjątkowo przyjemnie wiał .
    Sympatyczna z Was trójka:)
    Zasyłam wszystkiego dobrego ,a córce dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też miał być grill, ale za dużą wichura była;(
    Pozrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja niedziele spędziłam przy grillu :)
    Fajna z Was rodzinka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)