środa, 4 maja 2011

Tulipan Porcelana Chińska

Czas na coś delikatniejszego z mojej kolekcji tulipanów.
Ponieważ nie mam pojęcia jak się nazywa, ochrzciłam go Porcelanową Pięknością prosto z Chin ;)

Miały być trzy, są dwa.
I to jeden ciemniejszy, a drugi bardzo delikatny.


Prezentują się dostojnie, mimo że....
Są mniejsze od tulipanów z pióropuszami płatków i zdecydowanie w subtelniejszych kolorach.
Bardzo delikatne, wręcz wiotkie, eteryczne, z innej epoki ;) schowane pomiędzy buszem intrygujących kolorów pozostałych egzemplarzy i odmian.
I chyba właśnie to sprawia że zwraca się na nie uwagę.

Te osoby które nie czytały wcześniejszych postów informuję że nie znam nazw swoich tulipanów bo kupiłam je hurtem w przypadkowym sklepie ogrodniczym.

Dlatego sama nadaje im przypadkowe nazwy, według własnego uznania ;D

Ta odmiana odrazu przywodzi mi na myśl chińską porcelane.
Takie lekkie
Takie delikatne
Takie kruche
Takie małe a jakby ponad inne


Mają tylko sześć płatków, proste, zwyczajne, ale napewno nie są przeciętne.

Zbzikowałam chyba już całkiem na punkcie mojej rabaty :D:D:D

Ale czyż nie są cudowne, każde inne, inspirujące?

Zbzikowałam???
Powiedzcie...

:D:D:D



3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą, tulipany są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest cudny, ma przepiękne kolory ! bardzo lubię tulipany . tulipany i goździki. i lubię Twojego ogrodowego bzika :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze! ;)